Bazarek-Deco
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobrego złe początki
#1
To moje pierwsze sworki, nie są idealne i nie do końca taki zamiar miała w głowie, bardzo Was proszę o wszelkie komentarze, rady, sugestie z góry dziękuję


Załączone pliki Miniatury
               
Odpowiedz
Reklama
#2
ten psi grzebień... gdybym nie wiedziała w jakim jestem wątku, dałabym głowę, że abaskowy jest Big Grin

a kuferek...
no niech skonam, jak on czegoś w sobie nie ma! Ma, i to sporo Smile jest fajowy, a jak na pierwszy sworek Wink to wręcz świetny nawet - bardzo jestem na tak.
Trzymaj ten azymut, trzymaj!!
Odpowiedz
#3
Ja nie jestem profesjonalistką w decu więc nic nie będę sugerowała i radziła . Obie prace podobają mi się zwłaszcza ta szkatułka ( ja z drewna zrobiłam tylko 2 zakładki Smile). Są starannie wykonane , widać że włożyłaś w to serce .
Odpowiedz
#4
Jakiego złego? To są dobre początki jeszcze lepszego Big Grin Szkatułka jest moim zdaniem BARDZO dobra. Niebanalna, dokładnie wykończona, z charakterem.
Grzebień ładnie oklejony, ale słyszę, jak woła "lakieru! lakieruuuuuu!!!!!" Big Grin Zdecydowanie musi być po pierwsze przeszlifowany, po drugie dolakierowany, i wtedy będzie cud-miód-malina.
Odpowiedz
#5
Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa, grzebień to przypadek pies go dorwał i obgryzł na dole więc miałam do wyboru albo polakierować od nowa, albo coś dodać od siebie, padło na to drugie bo w sumie to spadł mi jak z nieba - potrzeba była żeby coś stworzyć, ale niebardzo było na czym Smile

Fakt grzebień jeszcze nie był lakierowany, a to maska którą zrobiłam dla mamy Smile


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#6
Skrzyneczka bardzo mi się podoba Wink Maska wygląda na fajną ale zdjęcia otwierają się bardzo nie ostre.

Fajnie, że grzebień zrobiłaś to nie będzie, że tylko ja oklejam pierdołki Wink))
Kolejna szuflada pęka w szwach....
Odpowiedz
Reklama
#7