Bazarek-Deco
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam
#1
Pozwolę sobie na podłączenie do powitań koleżanki, poprzedniczki Smile. Jako klasyczny naturszczyk nieobyty z forami pragnę się tu zaimplementować Smile (oczywiście jeśli mi pozwolicie). Przykro mi, że nie mogę poddać się pasji rękodzieła systematycznie a jestem jej wierna jedynie z doskoku (jak czas pozwoli)
Jestem klasycznym samoukiem i troszkę Was drogie forumowiczki (jesli oczywiście mi pozwolicie) popodglądam, aby czegoś się nauczyć Smile. Proszę o wskazówki i niespożytą cierpliwośćSmile ......Jeszcze raz serdeczne ..Witam
Odpowiedz
Reklama
#2
A implementuj się, implementuj.
A zaimplementowawszy pokazuj swój dorobek... coś mi się zdaje, że Ty to tak dużo tych nauk i wskazówek za bardzo nie potrzebujesz...
Witaj Smile
Odpowiedz
#3
Implementujący się naturszczyk klasyczny, a na dodatek bohomazująca kobieta pracująca, no to doprawdy jest intrygujące Big Grin
Zapraszamy - od razu wymyśl sobie jakiś skrót swojego nicka, bo ten za długi do forumowych pogaduszek Tongue "Bohokop"? Big Grin
Odpowiedz
#4
Wskazówek nigdy dość Smile ....a i mam parę pytań z zakresu rękoczynów twórczych Smile .
Ufff....jak ja długo dziś walczyłam, aby zaistnieć tu słowem pisanym i nie być traktowana jako spam Confused .... ojojjoo.... Smile Wreszcie się udało

Ps. Może być Bohokop, Bohomaz, Bohun ....wszelkie przyzwoite formy dozwolone Smile
Odpowiedz
#5
Cześć Boho! Smile
Pozdrawiam Zuza Smile
Odpowiedz
#6
no to witam nareszcie Smile, widze, ze ominelas rafy anty-spamowe Smile, dobrze, bo prace Twoje godne uwagi sa, oj tak....
Odpowiedz
Reklama
#7
Witaj, sądząc po twoim stylu pisania będzie wesołoSmile. Jeśli już coś pokazałaś to zaraz biegnę oglądać. E, chyba nie pokazałaś, szkoda, czekamy.
Kto chce znajdzie sposób, kto nie chce znajdzie powód.
Odpowiedz
#8
Witam serdecznie i tez jestem ciekawa jak sie rozwinie Twoja obecnosc na forum bo wydaje mi się, że będzie baaaaardzo twórcza Smile
Odpowiedz
#9