Bazarek-Deco
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duchowa rewolucja calin
#1
Shocked 
Hej hej hej Smile Dzisiaj w końcu się odważę i pokażę wam jakieś moje prace Smile
Jestem osobą początkującą w decoupagu Smile Dużo czytam i próbuje, ale mam pewne minusy - jestem strasznie niecierpliwa, dlatego dużo rzeczy mi nie wychodzi Smile Nie proszę o wyrozumiałość tylko o szczerą prawdę, bo przecież chcę się czegoś nauczyć Wink

Moją pierwszą rzeczą jest totalnie kombinowana dla mnie butelka.
Butelka zwykła z reddsa. Zrobienie jej to dla mnie całkowita nowość.
Podkład: farba emulsyjna
Na podkładzie w niektórych miejscach pomalowane czerwoną farbą(tempera)
Krak: zrobiony z żółtka
Klej : białko
Obrazek: drukowany na papierze śniadaniowym(pierwszy raz)
Lakier : najpierw spróbowałam w sprayu, a potem zrobiłam warstwę zwykłego do drewna (chciałam sprawdzić czy można robić i jednym i drugim)
   
   
   

Kolejną rzeczą też kombinowaną jest świecznik z szklanki z nutelli Smile
Użyłam masę szpachlową, serwetkę i odrobinę gruntu
Ten świecznik jeszcze przed lakierowaniem Smile
   

Ostatnie na dziś : mój słoik po kawie na pędzle
Użyłam podkładu gruntującego, lakieru do paznokci z brokatem i lakieru do lakierowania a i zapomniałabym wspomnieć że jako klej użyłam żelatynę spożywczą Smile
   
Odpowiedz
Reklama
#2
woow....super te spękania na butelce wyszły......, słoiczek tez miły dla oka.......szkoda, że moje pierwsze prace tak nie wyglądały.....zazdroszczę talentu
Odpowiedz
#3
Tak to jest serwetka Smile A z tą masą szpachlową na górze i na dole to w sumie taki eksperyment, bo byłam bardzo ciekawa jak będzie widoczny ogieńSmile Jak się pali to wygląda jak przez taką małą koroneczkęSmile Chyba będę próbowała zrobić sporo świeczników na różne sposoby Smile Dziękuję za rady Smile
Odpowiedz
#4
No i proszę - bardzo obiecujące początki Smile
i bardzo powszechny grzech początkującej - zdecydowany brak lakieru Tongue