Bazarek-Deco
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Początki są najtrudniejsze
#1
Heart 
Cześć raz jeszcze Smile
Przeglądałam kilka wątków z pracami i widzę, że są tu osoby, które szczerze powiedzą, co myślą o danych pracach, więc postanowiłam założyć swój wątek.
Co prawda jestem bardzo początkująca i zielona w dziedzinie decu i dlatego liczę na szczyptę konstruktywnej krytyki, która pomoże mi, by kolejne prace były coraz lepsze Cool


Załączone pliki Miniatury
                   
Odpowiedz
Reklama
#2
O, widzę, że jestem pierwsza...

Szkoda, że zamieściłaś tak małe zdjęcia, niewiele na nich widać, ale pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to brak równowagi na tych pracach - deska ciąży w lewo, serce w niezgodzie z naturą, bo zwykle to dół jest cięższy (u Ciebie odwrotnie...), słoik wyszedł dość nienaturalnie, to pewnie przez tę chmurkę wokół motywu...
ale za to kolczyki są śliczne Smile
i to święta prawda - każda następna praca będzie lepsza, więc próbuj, próbuj...
Odpowiedz
#3
Nie wiedziałam jak zamieścić większe, bo rozmiar był potem za duży i mi je odrzucało :/
Dziękuję za zwrócenie uwagi przy tym serduszku, nawet nie pomyślałam o tym, że odwrotnie proporcje zrobiłam- wstyd.
Odpowiedz
#4
Twój debiut jest całkiem udany, i na pewno osiągniesz dużo więcej. Serduszko słodkie, kolorowe. Kolczyki klimatyczne, starociowe. Nie za bardzo podoba mi się kompozycja deseczki, choć motyw ładny i fajnie wykończony brzeg. Chustecznik - za tymi aniołkami nie przepadam, ale podoba mi się kolor tła, wygląda na dobrze polakierowane. Najmniej mi pasuje butelka - kolory się w moim odczuciu gryzą i za dużo się na niej dzieje- i spękania i cieniowania i kokarda.
A co do krytyki, jest potrzebna, ale najwięcej pomoże Ci podpatrywanie prac innych, czytanie i własna praktyka.
Kto chce znajdzie sposób, kto nie chce znajdzie powód.
Odpowiedz
#5
Hej imienniczko! Smile Fajnie, ze wpadlas, mam nadzieje, ze zagoscisz na dluzej Smile