Bazarek-Deco
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dzień dobry:-)
#1
Dzień dobry.
Jestem tutaj nowa więc się przedstawię. Mam na imię Aneta i jestem bardzo początkująca w technice decoupage. Na Waszą stronę trafiłam w poszukiwaniu informacji na temat czegoś, czego nijak ugryźć nie mogę, a mianowicie cieniowania. Jakkolwiek próbuje i tak nie wychodzi Sad
Odpowiedz
Reklama
#2
Dzień dobry Aneto Smile
Cieniowaniem zupełnie się nie przejmuj, ja też nie umiem Tongue
Odpowiedz
#3
Witaj!

Ty nie słuchaj Viki - ona umie, tylko się z tym kryje! Big Grin
A Ty pewnie też umiesz, tylko musisz w sobie znaleźć tę umiejętność! Smile
Pozdrawiam Zuza Smile
Odpowiedz
#4
Nie samym cieniowaniem człowiek żyje Big Grin
Witaj! Skoro jesteś zupełnie początkująca, to nie denerwuj się, że Ci nie wychodzi cieniowanie - to wymaga ćwiczeń, trochę wprawy. Przyjdzie z czasem - lepiej lub gorzej, bo jak zauważyła muszka, jedni mają talent "sami z siebie" a inni nie, ale przyjdzie Smile Decoupage to milion różnych technik i trików i wciąż można wymyślać coś nowego (a tu na forum jest masa takich rzeczy opisana, więc warto poczytać).
Odpowiedz
#5
Wlasnie, Viki nie sluchaj, bo ona wszystko umie. Ja nie cieniuje, bo mi sie to nie bardzo widzi, bo nie wycinam juz od dawna roz i makow i nie ma co cieniowac zatem. Kochana, rob sobie milion rzeczy, cieniowanie (na razie) olej. No i witam, witam!
Dominika
Odpowiedz
#6
Dziękuje wszystkim za miłe powitanie Rolleyes
Odpuścić sobie? Może na razie, ale najpierw wypróbuję kilka Waszych wskazówek. Rozglądnełam się tutaj już, poczytałam troszkę i podobał mi się pomysł z wilgotnymi chusteczkami. W innym miejscu czytałam, że kredkami pastelowymi... chmm, pożyczę od córki (lat 6) i obacze. I pewnie macie racje, że ćwiczenie czyni mistrza, choć techniki tez się trzeba gdzieś nauczyć. Miłego i owocnego w Wasze cudeńka wieczorku życzęSmile
Odpowiedz
Reklama
#7