Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stemple silikonowe
#11
Ok dzięki dziewczyny za pomysły.
"Najlepszych rzeczy w życiu nie można dostać za pieniądze." Albert Einstein
Odpowiedz
Reklama
#12
Też zastanawiałam się nad stemplami,ale te,które oglądałam (silikonowe właśnie),to motywy miały nieciekawe.Chciałabym taki stempel,aby odcisnąć na paście strukturalnej.Zapewne oglądałyście takie prace w necie.
wszystkiego dobregoSmile
Odpowiedz
#13
Widzialam takie szablony ale metalowe, nie silikonowe. Mam nawet taki jeden ale ni w zab mi nie pasuje i lezy gdzies w szafie.
Odpowiedz
#14
A ja nakładam na stempel gąbką farbę akrylową. Wcale farba nie schnie tak szybko. W taki sposób stemplowałam moje pudełko na kredki i to z różą. I szybko można później lakierować- nie trzeba czekać aż tusz wyschnie. Można też zmyć trochę tę farbę wodą, lub mokrą gąbką - wtedy wzór staje się jaśniejszy i delikatniejszy.
Pozdrawiam,
Agnieszka

http://abfdblogg.blogspot.com/
Odpowiedz
#15
stemple to jest cala historia, osobny temat - rzeka. uwielbiam pasjami, tyle zastosowan, tyle wzorow. Nie tylko silikonowe, te z gabki (grubsze) sa tez bardzo zacne.
Odpowiedz
#16
Domi- a robilas sama stemple? W sensie wzory.
Odpowiedz
Reklama
#17
wycinalam z gabki, naklejalam na gruby karton, drukowalam takie cos najpierw: https://www.google.co.uk/search?q=silhou...93&bih=733

wiadomo - im toporniejszy wzor, tym latwiej wycinac. Czyli druk, wycinasz, odrysowujesz na gabce, wycinasz, jak najdokladniej, przyklejasz na karton czy inne trzymadlo - im grubsze oczywiscie, tym sie lepiej trzyma. Idealnie - na kawalek rownego drewienka. Zrobilam tak wazke, motyla malego i cos na ksztalt ptaka - ten ostatni sredni. No i ja mam tak, ze uzyje raz i lezy potem Smile... wole gotowce, no chyba, ze nie ma takiego wzoru, ktory masz na mysli...
Odpowiedz
#18
Tak myslalam, ze sama tez cos kombinujeszTongue
Odpowiedz
#19
ale juz wlasnie nie, bo jeden wzor na jedna prace, potem chce znow czegos innego, a to duzo roboty jest z takim stemplem. Ale widzialam projekt sukienki z bawelny, jasnej, i laska stemplowala wlasnie zrobionym przez siebie stemplem (koniem) po calosci, tak z 25 koni na oko sie zmiescilo na kloszowym dole - swietna sprawa. Zmieszala farbke z medium do tkanin o ile pamietam, wiec sie dobrze pralo. Mozna tak klosze lampowe machnac na przyklad czy inne poduszki, obrusy, posciele, takie duze, graficzne wzory dobrze w kupie wygladaja. Dol zaslon bawelnianych mozna odswiezyc..... znowu mi sie roi we lbie... eh, sie bierz za ten chustecznik kobieto!!!!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości