Bazarek-Deco
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam :)
#1
Cześć Smile
Aż jestem zdziwiona, że wcześniej do Was nie trafiłam ( mimo że byłam zarejestrowana to nigdy się nie zalogowałam Smile ) . Zajmuję się decu od ponad dwóch lat. Pochodzę z okolic Krakowa, natomiast obecnie mieszkam w Londynie. Może znajdzie się tu ktoś z moich angielskich okolic.

Chwilowo w związku z wyjazdem musiałam zarzucić aktywną zabawę decoupage, ale już niedługo mam zamiar przytransportować tu mój kramik. Ubolewam tylko nad tym, iż anglicy nie wiedzą co to ładne serwetki i decoupage'm nazywają coś zgoła innego niż my, więc zdobycie potrzebnych materiałów graniczy z cudem...
Odpowiedz
Reklama
#2
Dość długo się czaiłaś Wink
Fajnie, że w końcu ujawniłaś się. Witam Cię serdecznie. Życzę szybkiego powrotu do decoupage'u. Jeśli masz udokumentowane jakieś prace, pokaż w galerii Smile
"You can’t use up creativity. The more you use, the more you have."
Odpowiedz
#3
Hej, tu Dominika. Witam serdecznie Smile, tez z okolic Londynu, konkretnie z Reading.
Odpowiedz
#4
Oj, to akurat przeciwlegla strona, bo ja z romford. Ale juz blizej niz dalej Smile
Odpowiedz
#5
Witaj Fru... Smile
Odpowiedz
#6
Witaj Smile
I koniecznie pochwal się swoim dorobkiem, dwa lata to szmat czasu...
A z Twoich okolic jest Ginger, teraz nieobecna na forum, bo okoliczności nie pozwalają, ale wróci.
Odpowiedz
Reklama
#7
Witaj. Ja tez z Uk, ale daleeeeeeko z polnocy.
Odpowiedz
#8
A ja jestem z Polski i mieszkam w Polsce, dokładniej okolice Cieszyna.
Piszę, bo a nuż się okaże, że masz tu jakichś znajomych, czy rodzinę... Smile
a poza tym, to witam serdecznie Smile
Odpowiedz
#9
(05-15-2014, 04:04 PM)frujenny napisał(a): Pochodzę z okolic Krakowa, natomiast obecnie mieszkam w Londynie.

A skąd dokładnie, jeśli można spytać? Smile
"You can’t use up creativity. The more you use, the more you have."
Odpowiedz
#10
(05-19-2014, 04:34 PM)DecouDream napisał(a):