Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koronka na szkle
Cześć, mam pytanie dotyczące klejenia koronki na szkle. Chciałabym przykleić papier ryżowy do wazonika, a górę ozdobić koronką/gipiurą. Jako, że jestem "zielona" w temacie, proszę o poradę, na co kleić tą koronkę, żeby nie odpadła, oraz czy po spód dawać jakiś primer. Na filmiku na YT widziałam, że pod papier ryżowy nie trzeba dawać podkładu, ale nie wiem co z tą koronką. Czy przyklei się do śliskiej powierzchni bez problemu. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Odpowiedz
Reklama
Jeśli użyjesz dobrego kleju (np. kleju do szkła, albo innego introligatorskiego) to koronka nie odpadnie, pod koronkę nie trzeba dawać primera Smile
Odpowiedz
Dzięki. Czyli to musi być klej do szkła, a nie taki zwykły do decoupage'u?
Odpowiedz
Klej do decoupage jest zbyt słaby (zresztą nie wiem jakiego używasz - ewentualnie możesz spróbować przykleić klejem do decou, ale do papieru, nie do serwetek, choć nie gwarantuję, że nie odpadnie)
Odpowiedz
Ja tam wszystko kleję klejem do decou Smile Mam klej Decopatch, chwyta i na szkle. A ta koronka ma być przyklejona tak "na sucho" na wierzchu, czy chcesz ją także polakierować?
Odpowiedz
Ja też kleiłam klejem do decu i do tej pory nie odpadła. Mam klej z werniksem Pentarta wszystko nim kleję Smile.
Odpowiedz
Reklama
(08-20-2013, 04:49 PM)Erato napisał(a): Ja tam wszystko kleję klejem do decou Smile Mam klej Decopatch, chwyta i na szkle. A ta koronka ma być przyklejona tak "na sucho" na wierzchu, czy chcesz ją także polakierować?

Ja też mam klej decopatch. Chyba nie będę lakierować. A jak lepiej? Pewnie jak polakieruję, to mniej się będzie brudzić. Bo koronkę chciałam taką w kolorze ecru dać.
Odpowiedz