Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konturówka
Dziewczyny, doradźcie proszę jaką warto nabyć konturówkę? Zupełnie się nie znam. Mam jedną, ale raz, że jest złota, a dwa, to jest jakaś konturówka chyba do szkła - schnie ze dwa dni i nigdy nie przestaje się lepić. I ugina się pod palcem.
Czy są konturówki mniej i bardziej elestyczne? Potrzebuję rzecz jasna taką, która nie będzie się rozlewać po położeniu, no i najlepiej białą, bo różnokolorowe też widziałam. W naszym papierniczym babeczka nie ma pojęcia, co sprzedaje, być może ma tylko rzeczy zupełnie się nienadające do decou, ale ja w temacie jestem też zielona.
Oświećcie proszę!
Nie krytykuje się tylko tych, którzy nic nie robią
Odpowiedz
Reklama
http://www.szal-art.pl/farby-konturowe-d...f_939_117/
te są dobre
Odpowiedz
Dzięki, Maimeri rzeczywiście powinny być niezłe. Nie wiem tylko, czy dostanę w swojej metropolii. Kurczę, zrobiłam zamówienie w drewnianej dolinie, jeszcze nie wysłali, ale o tamtejszych konturówkach też nic nie wiem Undecided
Może dziewczyny wpiszcie, czym pracujecie, na pewno komuś się przyda. Gdybyście trafiły kiedyś na jakiś bylejaki produkt, którego należy się wytrzegać - też poproszę o informację.
Odpowiedz
Ja też Idea Vetro
Odpowiedz
Ostatnio natrafiłam na badziewne konturówki Talensa Decorfin, chociaż kiedyś były dobre.
A teraz albo rozwodnione, albo obcęgami wyciskaj...
Odpowiedz
(01-13-2013, 06:35 PM)Dyzia napisał(a): Ostatnio natrafiłam na badziewne konturówki Talensa Decorfin, chociaż kiedyś były dobre.
A teraz albo rozwodnione, albo obcęgami wyciskaj...
O, popatrz, a taka firma-legenda :-(
Będę uważać, chyba tę Maimeri kupię, choć myślałam, że będzie jakaś nie do szkła, tylko czegoś bardziej chropowatego.
Odpowiedz
Reklama
Dyzia, myślę sobie, że na jakąś bardzo kiepską trafiłaś. Ja ciągle je używam i bardzo sobie chwalę. Gęsta, nie rozlewa się, możesz zrobić cieniutką kreseczkę. Nie trafiłam na taką, o której piszeszSmile